Moje kosmetická rutina

Žádné komentáře
Tento článek pojednává o kosmetických přípravcích, které používám denně nebo pravidelně. Z nějakého důvodu mi vyhovují, jsou levné, nebo jsem je dostala darem. Poukážu také na další oblíbené výrobky. Také kupuji kosmetiku u vietnamců, mají ji levnější a účinek je úplně stejný, jako u výrobků z drogerie. Hlavně sprchové gely, deodoranty, šampony, barvy  a laky na vlasy (u vietnamců stojí 55–60 Kč, v drogerii už 99 Kč).

Péče o vlasy

Laky na vlasy Taft mám ráda, je jich na trhu několik druhů, podle typu vlasů a podle síly lakování. V poslední době jsem si oblíbila šampony L´Oreál Elseve. Pro moje vlasy je celkem jedno, jaký šampón používám, ale po růžovém Elséve mám pocit, že mé vlasy jsou víc hebké. Po každém mytí si dám do konečků vlasů olejíček, mám ráda výrobky Balea nebo Pantene. Balea stojí jen 99 Kč, takže je to asi nejlevnější možnost takového olejíčku. Hřebeny používám podle toho jak mám zacuchané vlasy, ale bez kartáče Syoss (napravo), bych své vlasy už asi nerozčesala. Netrhá vlasy a je šetrný. 







Už několik let se barvím barvami Syoss, barva vypadá výsledně tak, jako na obrázku, jsem s barvou vždy spokojená. Tohle je odstín "tmavě hnědá". Barvím si vlasy asi tak do poloviny, takže mi pořád stačí jedna barva, i když mám dlouhé vlasy. Konečky mám díky tomu světlejší a jelikož je nebarvím, jsou méně poškozené.

Péče o pleť


Nemůžu si vynachválit dvoufázový odličovač Nivea. Je k pleti šetrný a díky dvoufázovému složení se mi zdá, že pleť zanechává hydratovanou. Dříve jsem často používala obyčejné odličovací ubrousky, ale není doporučeno je používat denně. Moje oblíbená pleťová voda je Clean and Clear. Díky lehkému pálení na obličeji mám pocit, že pleť doopravdy vyčistí. Zkoušela jsem i jiné pleťové vody, ale tahle mi vyhovuje ze všech nejvíc. Dále používám denní i noční krém Nivea. Předtím jsem používala krémy Garnier a také mi vyhovovaly. Zkoušela jsem také krémy Astrid, ale noční krém zanechával na pokožce hodně mastný filtr, což mně vadilo. 

Péče o tělo














Deodoranty ve spreji Playboy úžasně voní a Dove má svoji jedinečnou vůni. Tyto sprejové deodoranty nedoporučuji používat samotné. Kombinuji je s deodoranty kuličkovými. Ty mi vyhovují nejvíce, nezanechávají žádné stopy na oblečení, jako deodoranty tuhé. Někdy používám jako vůni deodorant ve spreji, někdy se navoním klasickou toaletní nebo parfémovanou vodou.


Tělové mléko Nivea krásně voní a dobře se vstřebává. Sprchové gely Nivea mám ráda pro jejich vůni. Dole je tělové mléko od Avonu (Attraction), které voní stejně jako moje parfémovaná voda.


Toto jsou moje vůně. První je Tressele od Avonu, moje oblíbená vůně. Je to parfémovaná voda, ale popravdě výdrž nic moc. Další je Attraction od Avon, také je to parfémovaná voda. Výdrž také bohužel není nic extra. Ale vůně je hezká, dostala jsem ji k Vánocům. Dalším mým oblíbencem je Intimately od David Beckham a Bruno Banani. Na to, že jsou to jen toaletní vody, docela i drží. Mám v plánu si do budoucna koupit nějakou dražší parfémovanou vodu, která drží celý den.




Krémy na ruce - pro moji suchou pokožku na rukou jsou nutností. Docela jsem si oblíbila krém od Dermacol a obyčejný krém na ruce, který mají v Penny Marketu.

Péče o nehty

Odlakovač stačí tento obyčejný, opět z Penny Marketu. Vlastním jen takový základ, jako jsou nůžtičky, pilníček na nehty a nástroj na zatlačování kůžičky. Stačí mi to, ale uvažuji o nějaké výživě na nehtovou kůžičku, aby nehty byly vyživené.

Dekorativní kosmetika

Oblíbila jsem si make-up od Rimmel - Lasting Finish - vypadá přirozeně, ale příliš nekryje, pudr Stay Matte a make-up Essence - Soft Touch Mosse, který pleť krásně vyhladí. Štětečky mám od značek Essence (pudr) a For Your Beauty (make-up).



Stíny Essence - Stay all day vydrží opravdu celý den. To samé gelové oční linky. Hodně lidí říká, že po nějaké době vyschnou, já je mám už asi 2–3 roky, a furt se dají používat. Tužka na oči je od Miss Sporty - obyčejná černá. Na obočí používám tužku Koh-i-noor. Stojí jenom asi 20 Kč a je to něco mezi šedou a černou, takže na obočí je ideální. Do koutků a pod obočí používám bílou tužku Essence. Obvykle každý používá stíny, ale mě přijde pohodlnější aplikovat bílý stín pomocí tužky na oči. V každé kosmetický taštičce samozřejmě nesmí chybět pinzeta a ořezávátko na tužky.














Řasenky Rimmel - Extra 3D Lash a Essence - I love Extreme prodávají za dobrou cenu (obě do 100 Kč) a výsledek je velmi dobrý. Zde jsem nafotila i štětečky. První je Rimmel - vlasy krásně pročeše a nejsou slepené. Druhá fotka je řasenka Essence, má hustý štěteček, který řasy krásně vyčeše nahoru.







Dále na fotce můžeme vidět různé stíny. Mám ráda jemné odstíny růžové, hnědé, zlaté, bílé, ...... používám stíny od levnějších značek Essence, Miss Sporty, Bell, ......



Labello je taková klasika. Soft Rosé má jemně růžový odstín a rty hydratuje. Dále mám starší verzi Lipfinity. Rtěnka drží, ale rozhodně ne tolik hodin, kolik tvrdí reklama (myslím, že je to nějakých 16h). Výdrž je velmi individuální, rtěnka na rtech někdy drží opravdu celý den, ale potom barva zůstane jen na krajích - což u světlé rtěnky tolik nevadí. Ale u tmavé by si člověk musel nanést hned další vrstvu. Také záleží, jak člověk hodně jí a pije. I přesto bych rtěnku Lipfinity chtěla, ale nechce se mi za rtěnku dávat tolik peněz (asi 400 Kč). Dále jsem si oblíbila všechny rtěnku v růžové barvě. První je lesk od Essence. Poté Astor, který je na rtech velmi příjemný. Poté mám světlou rtěnku od P2, tato značka u nás bohužel není k dostání. Poslední je rtěnka od Rimmel, tento typ už se myslím ani  nevyrábí.

Celkové hodnocení: Co Vám nesmí chybět? Rozhodně doporučuji laky Taft, které se dají sehnat levnějí u vietnamců asi za 55–60 Kč, v drogerii je seženete okolo 99 Kč. Dále Vám nesmí chybět profesionální kartáč na vlasy ( já mám od Syoss), kterým rozčešete vlasy bez jakéhokoli tahání. Barvy na vlasy Syoss seženete také levnějí u vietnamců, asi okolo 80 Kč, a v normální drogerii asi za 140 Kč, to už je docela velký rozdíl :) 

Žádné komentáře :

Okomentovat